ROTHSCHILD-TERROR & COVID-TALMUDIZMUS

MAGYARORSZÁG ISRAHELL GYARMATA❗️❗️❗️

KAPITÁLIS AGYMOSÁS (COVID-19): a zsidó JOG=GOJ vért kíván!!!

2020. április 18. 11:39 - Abrakadabra777

KAPITÁLIS AGYMOSÁS (COVID-19): "a zsidó JOG = GOJ vért kíván"!!!
Kire/kikre is vonatkoznak az ún. „Magyarország Kormánya” kényszerítő döntései?!

A kérdés felvetése bármikor indokolt, de különösen most, miután a statisztika lebuktatta a vészpropagandát, miszerint

2015-ben az első negyedévben 5620, NAPONTA átlagosan 62 ember halt meg csak az influenza járványban (KSH – demográfiai változások),

legtöbben idősek, és ugyanez a "Magyarország" fedőnevű vállalkozás mégsem keltett pánikot, nem uszította rá a lakosságot az idősekre, nem vezetett be kijárási korlátozást, nem zárta le a közösségi tereket, nem fenyegetőzött a rendőrséggel és a katonasággal, nem döntötte romba a kis és középvállalkozásokat, nem szüntette meg magyar vállalkozások munkahelyeinek ezreit, most viszont ezt teszi úgy, hogy semmilyen bizonyítékkal nem szolgál a külön erre a célra létrehozott weboldalán.

Most a propagandával sikerült elérniük, hogy ma már az emberek egymást tartják fogva, egymás szabadságát korlátozzák csak azért, mert a propaganda médiában azt mondják, amiről ugye köztudott, hogy soha nem hallgatja el a tényeket, és mindig az igazat mondja. :)

A statisztika, a bizonyítékok hiánya, és az ellentmondásos közlemények hatására egyre többen gondolhatják úgy, hogy ezek az intézkedések indokolatlanok, és ha azok, akkor már csak egy logikai lépés kell ahhoz, hogy felmerüljön az a gyanú, hogy az intézkedéseket csupán valamilyen hátsó szándék vezérli.

Az ember szabad akaratából is betart szabályokat, például a közlekedési szabályok jelentős részét, ha az a józan belátás szerint indokolt, és az életet szolgálja.
Ellenben az már nem a józan ész szerinti szabálykövetés, hanem ostobaság, ha valaki a piros lámpánál órák óta áll, és várja, hogy zöldre váltson csak mert az a szabály,.

Mennyi ideig fogunk várni a piros lámpánál, hogy a „Magyarország” fedőnevű gazdasági társaság főbábjai a lámpát zöldre váltsák?

Csak idő kérdése, és az emberek megjelennek a köztereken. A „Magyarország” fedőnevű magáncég rendőrség nevű magánhadserege pedig, amikor a magáncég rendelkezéseire hivatkozik, szembesülhet a nagyon is helyénvaló kérdéssel, hogy:

----------------------------------------------------------------------------
Kire is vonatkoznak ennek a magánszervezetnek az intézkedései?
-----------------------------------------------------------------------------

I. Kiindulási feltételek:

1. Szem előtt tartjuk, de nem hangsúlyozzuk az ember valódi státuszát, vagyis azt, hogy a személy nem ember és az ember nem személy, hanem itt és most csak a személyekre koncentrálunk.

2. Egy kis időre most eltekintünk az Alaptörvény érvénytelenségétől, mert nincs jelentősége ebben a kérdésben.

3. A személy egy, a jog által létrehozott fikció, melyet a „személyi adatokkal” azonosítanak, így csak jogi szempontból létezik függetlenül attól, hogy a személy adatai hol, hogyan, milyen formában, és hány példányban vannak leírva. Most eltekintünk a 2012. január 1. óta kreált új személyektől.

4. A jogszabályok a személyt jelölik meg jogalanynak.

5. A „Magyarország” fedőnevű megszálló magánszervezetet feltéve, de nem megengedve, itt és most de facto államnak tekintjük.

II. Levezetés

Az Alaptörvénnyel, a benne deklarált „jogfolytonosságot megszakító alkotmányos fordulat”-tal, egy nem jogfolytonos, tehát NEM JOGUTÓD de facto államot hoztak létre, ezért mint nem jogutód állam nem tudta megszüntetni a Magyar Köztársaságot. A Magyar Köztársaság tehát nem szűnt meg, és jog szerint jelenleg is az a Magyar Állam, ennek megfelelően az ország területe felett a Magyar Köztársaság joga erősebb, mint a de facto államé, mert időben előbb volt, mint amaz.
„Qui prior est tempore, potior est jure”.

2012. január 1. óta, amikortól ezt a „Magyarország” nevű de facto államot működtetik, helyzetüknél fogva birtokukban van a Magyar Köztársaság személyi adat nyilvántartása és úgy tesznek, mintha az övék lenne.

Jogi szempontból viszont ezt úgy kell tekinteni, hogy minden eredeti személyről, mely a Magyar Köztársaság jogrendjének jogalanya, a „Magyarország” nevű de facto állam létrehozott egy másolat személyt a saját jogrendjének jogalanyaként. A két személy nem azonos és mindkettő más állam jogrendjének hatálya alá tartozik, ám az úgynevezett „személyi adatok” alapján nem különböztethetők meg egymástól.

A „Magyarország” nevű de facto állam által működtetett hatóságoknak és hivataloknak kell bizonyítaniuk, hogy az általuk megszólított személy az a személy, amelyik az ő jogrendjükben jogalany, és nem pedig az az eredeti személy, amely a Magyar Köztársaság jogrendjének jogalanya. Az eredeti személy pedig nem lehet automatikusan jogalany a 2012. évtől alkalmazott másik jogrendben.

III. Egy kis bónusz az ún. „devizahiteleseknek” :)

A jogfolytonosság hiánya, és ebből a személyek különbözőségének kérdése számos más jogi kérdést is felvet. Ilyen például az összes olyan szerződés, amit az eredeti személy nevében kötöttek, de a másolat személyen kérik számon, ami értelemszerűen jogellenes, hiszen a másolat személy nem szerződő fél. Ugyanígy nem lehet szerződő fél az eredeti személy a másolat nevében kötött szerződések esetén.

A dolog pikantériája az is, hogy a jogfolytonosság hiánya miatt a Magyar Köztársaságban bejegyzett cégek, és a „Magyarország” nevű de facto államban ugyanolyan adatokkal nyilvántartott cégek között sincsen jogfolytonosság (a cég ugyanolyan fikció, mint a személy), vagyis ezek mind páronként különböző jogi személyek még ha azonos adatokkal rendelkeznek is. Lásd a Kiindulási feltételek 3. pontját, ami jogi személyekre is vonatkozik, csak a nyilvántartást nevezik másképp!

Például az OTP Bank a Magyar Köztársaságban nem szűnt meg, a „Magyarország” nevű de facto államban nyilvántartott OTP Bank pedig egy másik cég. Aki a Magyar Köztársaságban levő OTP-vel szerződést kötött, annak nincs szerződése a „Magyarország”-ban nyilvántartott OTP-vel és vice versa. De igaz ez minden szerződésre, és igaz ez az állam szerződéseire is.

IV. Konklúzió
A „Magyarország Kormánya” rendeleteinek számonkérése esetén az első kérdés tehát a jogalanyiság kérdése: vajon hogyan állapítja meg a számonkérő a számonkért személy jogalanyiságát?
https://www.youtube.com/watch?v=sdKeWbpg5rc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebrddiktatum.blog.hu/api/trackback/id/tr5315621286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása